Pazar, Şubat 01, 2015

Çölsüz Kahramanın Dönüşü

Çöl yok buralarda biliyorum, yüreğimden başka
Uçsuz bucaksız, kör-topal sadece aklımı başıma toplayıp sana geliyorum.
Kaf dağında yer yok kalmadı
Sürükleyip yarım aklımı ardına düşeceğim, 
Hayalini kuracağım bir tac mahal yok.

Semanın şu ikinci el yıldızlarına gerek yok 
Şu deli denizlere,
Şu dingin ufuklara da..
Al hepsini al.
Aşıkların kullandığı bütün kelimeleri de al
Bu gözleri de, bu elleri de
Hepsini al
Hüzünlü bütün şarkıları da al, 
Kenarı çatlak buğuk kadehlerinde..
Söyleyip dursun sarhoşlar sabahlara kadar, istemez.. 
Şu çiçekleri de al, sevgiliye derilmişleri
Koparılıp koklanmış gülleri de
Ayağına serilen kan karanfilleri de al..
Çiçeklerin bir harfi eksik kalanını buldum say..,
Adına yazılmış şarkıları, yakılmış türküleri 
İsmin ezberlenmiş bütün şiirleri de al..
Doldur yağmur bulutuna hepsini, gönder.
Hepsini verdim..
Seni ver bana yeter.
Hırsızlar kitap sayfalarını çalmaz
Bir onlar kalsın 
Bir de sen kal
Bir de... o sabah çayı gözlerin..

Çöl yok buralarda biliyorum 
Çalınmış hepsi bir masal diyarında..
Ama o çöl de o masal adın gibi aklımda..



Hiç yorum yok: