Cumartesi, Ocak 02, 2016

Evvel zaman

Halbuki,
Daha eski zamanlarda sevmek isterdim seni..
Yolun başında, 
Daha çok zamanımız varken,
Yaşamaya,
Zamanımız varken daha, 
Görmek için bütün yitenleri,
Tanımak içi bütün tanıdıklarını,
Kulağına fısıldamak için, en güzel şarkılarını..
O vapura seninle binmek isterdim,
O sokağa seninle girmek,
Son kez seninle tutmak isterdim balıklarımı,
Seninle uçurtmak, kaçıp giden uçurtmalarımı.
Yanında olmak isterdim senin, çok ve vakitsiz güldüğünde,
Islanmak isterdim çok ve naçar ağladığında, bulut rengi gözyaşlarınla.
Geç değil henüz, saat seni ben geçe,
Bekleyeceğim hasret iskelesinde. Yalnız bak, dua vakti adımı unutma. 
Toz duman olsa bile rüyalar, göremesem de yüzünü, unutmam seni, unutma ! 
Sesini sakladım, gülüşün omzumda, bilmesem de kokunu, o da dolanmış boynuma. 
İnce bir sızı geçen zaman. Sessiz bir sensizlik var kaldırımlarda. 
Bak duyuyor musun ? Egosuz bir saat vuruyor sokaklarda, Big Sen... 
Masal bu ya, sen de sevmişsin beni meğer. Deve tellâl pire berber iken..
Şâhikası güzelliklerin, gözlerinin içi, dudaklarının kıvrımı, alnının akı, sessiz bir şenlik var yüzünde. Vur patlasın çal oynasın bir neşe sessizliğinde. 
Hüzün saklı nefesinde, boynunu büküp bakman yere, kaçırman gözlerini dokunulursa dağılacak bir sihir gibi. Varolman, hep hamd edilen. 
Çoğalmak her sabah, her gece etrafa saçılan senleri toparlayıp başlamak güne. Haberin olmadan nefes alışımın ve nefes verirken sayıklanan adının. 
Sen..Duyma sesimi, bilmesen de olur içimi...  Bazen bir küçük harf kâfidir. 
Geç değil sadece saat çalmadı daha vuslat vaktini.
Tutmak için ellerini, ya da tutmamak için, düşmek için gözlerinden içeri ya da ebediyen dışarı.. 
"Gamzedeyim deva bulmam" çalmadı daha...
Sana ben var henüz vakit...
Sadece dinliyorum kapatıp gözlerimi, bir masal diyarına giriyorum;
"Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde"






Gamzedeyim Deva Bulmam
TV 24-Elif makamı Programı'ndan
Solist: Serap Mutlu Akbulut
Bestekar:Tatyos Efendi
Makam:Uşşak





Hiç yorum yok: