Pazartesi, Ocak 18, 2016

gayrı yüküm sevdan olsun...


Tutunmak sevdaya, hiçbirşeye tutunmuyormuş gibi..
Şu sükunetle düşen kar tanelerinin hepsini sana dermek isterdim. 
Sıcak olsalardı şayet, bilseydim ellerini üşütmeyeceklerini.. 
Uzaklardan gülen gözlerini bilseydim mahvetmeyecekler, bakmak isterdim daha yakından. 
Sus şimdi kar sesleri yutmuş... 
Sadece keşke, keşke be gözüm, bu kadar yakmasaydı bu türkü..
Zaten geceleri uyku girmez gözüme...


Keklik gibi kanadımı süzmedim
Murad alıp doya doya gezmedim
Bu kara yazıyı kendim yazmadım
Alnıma yazılmış bu kara yazı
Kader böyle imiş ağlarım bazı
Gönül ey ey ey sebeb ey ..

Şü gonca gülleri ben deremedim
Çifte bülbülleri konduramadım
Kadir kıymetimi bildiremedim
Alnıma yazılmış bu kara yazı
Kader böyle imiş ağlarım bazı
Gönül ey ey ey sebeb ey ..

Geceleri uyku girmez gözüme
Zalim yastık diken oldu yüzüme
Uyma dedim uydun eller sözüne
Alnıma yazılmış bu kara yazı
Kader böyle imiş ağlarım bazı
Gönül ey ey ey sebeb ey..





Yöre: Erzincan 
Kaynak Kişi: Salih DÜNDAR 
Derleyen: Muzaffer SARISÖZEN







Hiç yorum yok: