Çarşamba, Mart 26, 2014

norveç hamsisi

sen biliyor musun bakalım o çiçek koparılınca neler hissediyor? sırf sen yârin kulağına sıkıştıracaksın diye mi yetişti o? Belki de !!! Esas yârin ne hissediyor o çiçeği görünce o mühim...Ama bunlardan da mühim dünya o çiçeğin hatrına dönüyor..Plastik şişede şu 50 kuruş sevgi mühendisliği fakültesinden terk ceviz kabuğuna benzeyen gözleriyle onu satıp para kazanıyor babalık, sen kıçının altındaki arabayı beğenmiyorsun...Merso bize terso... Uçan halı versek köylü malı der binmezsin eşşek de köylü malı..aha işte ayna ...Sualtı senfoni orkestrası çalıyor kulağında, biliyorum 3 saniyede unutacaksın söylediklerimi, boğazda diyorum balık diyorum bitti...norveçten geliyor uskumru akıntıya diyorum kürek diyorum, norveç hamsisi istiyoruz imza norveç lazları.......sen bana köprü diyorsun...tünel diyorsun çiçek desene böcek desene eski açık siyah desene...Petrol kuyusuyla bahçe sulanmaz bahçebaz, hıyarlar uzun olur sonra yanar geceleri kibrit çakınca...beyaz karanfiller varken mavi karanfil ne? neden heryer betonken karanfilleri mavi yaparlar? Tut şimdi elimi gidiyoruz kızılderili çadırı şekinde gökdelen yapacağız oturan boğa 45. katta asansör bozuk...beyaz adam gene kandırmış manitu alsın canını...barış çubukları tüttürenler narkotikte, toprağa saplı savaş baltaları kapalıçarşıda, heyhat sen bir de Otağ Rezidansı görsen...Harem dairesini fuhuş büro basmış....Otur sen gene eski yerinde iyisi mi...Biri gelip tokileyene kadar...bu betonları gri yapmayın bare düşünün bunları.. uçan kaçan vergisi başlamadan gitmeli buralardan gazoz kapağı biriktiren çocuklar gibi....hepsi büyüdü onların kimi gazoz oldu içildi kimi kapak oldu atıldı kimi şişe oldu kırıldı....hadi kalkalım o zaman biz de geç oldu canım yarın hayat var..ve bir bulut daha geçecek üzerimizden, ha unutmadan sarıkamışta 90 bin kişi ölmedi yalan, 50 bin kişi öldü en fazla, diyen de yarın bizim aramızda nefes alıyor olacak...tıpkı onlu yaşlarında başlarıyla kapsülstobu yapanlara gülenler gibi. sıkılmadın mı daha? ben sıkıldım çıkıyorum....

Hiç yorum yok: