Cumartesi, Mart 29, 2014

ateş hırsızı

Bak şimdi; gece dediğin şeyi yıldızlar bile yenemiyor ..delip geçiyor sadece iğne ucu kadar...hepsi o...nasıl bir karanlıksa cümlesini sarıp sarmalıyor. Kainatın bütün yıldızları birleşin ! Sonuç ? gene gece galip...yenemezsin kainatın daimi gecesini leyl-i vennahar......ampulü patlak....kara delikler falan varmış yalan, kara olan delik değil...delilik....atlayamayacağın bir kayaya çıktın mı sen hiç ? ben çıkmadım, çıktımsa atladım...yandım mı suda? yandım...yandımsa piştim....pişe pişe hamlaşıyor insan..herkes pir değil...denizinde yüzemez Hakkın...sen yıldızları görmüyorsun diye yıldızlar oradan gitmiş de değil...gitmişse de sen görmüyorsun...bulut mu engelleyecek seni? eğer öyleyse zaten körsün....hiç bakma....yolundan döneceksen o yola çıkma...mecnun çöllerde benzini bitmiş elinde bidon gezen keş değil yani....nereye gittiğini bilmez ama menzilini bilir...bilir ayağını yakan kumlar gözlerini dağlayan güneş hepsi bulmak için leylayı..Leyla bir özge can mı? yoksa mecnun zaten leylayı bulmuş götürüyor mu içinde? ne farkeder?....yol toprağın üstüdür...toprağın altından üstüne çok şey çıkar da üstünden altına bir tek seni kabul eder. Başka birşeyini de yanına istemez...ceplerini boşalt yüreğini doldur o yüzden ağırlık olmasın boşuna yani.....atom çekirdeğinin etrafında dönüp duran ıvır zıvırları da görmüyorsun ama biliyorsun oradalar...sen taş görüyorsun, full hd tv görüyorsun lakin aslında hepsi atom matom tivitır mivitır hepsi böyle yani....kapansa da açılsa da gördüklerin sanal dünya...sen içine bak, içinin içine bak...kitabın kapağı vardır seni kitaptan korumak için değil, kitabı senden korumak için...içindekileri açıp oku diye...Konuşmayı öğrenememişim daha onu öğrendim.. yazmak konuşmanın harfçesi...kalem falan lazım ya da böyle tuşlu şeyler...f yazmak istediğinde düşüncenle olmuyor işte, çaba gerek...gönül gözü açık olan zaten yazmaz....ne yazarsan yaz boyunu aşamazsın, kendin kadardır yazdığın da....ister tek bir harf yaz, ister kütüphane doldur...gönülhanen boşsa yazdıkların da dolu sayılmaz. Gözlerine bakınca seni anlayan yoksa ya lensleri değiştir ya kafayı komple...fenalık bastı -beni kimse anlamoor' lardan...anlamasın kardeşim...çok mu önemli? nedir derdin? -ama işte ben...falan filan.. tamam sen süpersin zaten biz anlamıyoruz... herif 3 cilt yazmış bitirmiş hala -beni anlamoorlar...anlamazlar tabi keloğlan şu haline bak ! pergelin iki ayağı var dön dolaş aynı yeri çizer durur, iletki hangisiydi? gönye hangisi bu arada? tanjantı kotanjant geçiyor abi, beni müsait yerde indir, geç olmuş....son duraklar yok benim için...sadece yol var...yola düştün mü seni ancak sen kaldırırsın....ya varırsın ya kalırsın ama yoldan çıkmazsın... pusula hep aynı yeri gösterir senin gücün bana mı yetiyor mıknatıs ? kuzey güney harbi çıkardın içerde...varmak isteyene hepsi bahane....hani ateşi çalıp kaçan bir manyak promoteus vardı.. sanane oğlum? ne kaşınıyorsun elin ateşine?...neyse işte çalıp kaçtım ateşi...cezası var biliyorum...ama o ateşten kendimi yapıyorum, dedim ya evvelce hamdım....şimdi pişiyorum...yananı zaten allah görür....

Hiç yorum yok: