Pazar, Şubat 18, 2024

Rüyasıfırpozitif

 

Şimdi şöyle bir akşam vakti seninle

Oturup bir masaya

Sen söylesen 

Sen söylesen

Hep sen söylesen

Ben hiç söylemesem

Hep dinlesem

Hep dinlesem

Sabah olsa hatta

Ve 

Hep sen söylesen hâlâ

Hiç bitmese kelimeler

Ve kelimeler bitse hatta

Ve ben hep dinlesem hep dinlesem hâlâ

Hiç göz göze bile gelmesek

Hiç değmese dizlerimiz 

Hiç titremese ellerimiz

Sen hep söylesen hep söylesen

Ve 

Ben hep dinlesem sadece dinlesem

Gideceğini bildiğimden mi ne

Hiç akşam da olmasa yine...

Hep anlatsam seni sana

Sadece dinleyerek

Ve

Sen sussan hatta

Ben hep dinlesem hep dinlesem seni hâlâ

İlânihâye devam etse bu rüya

Anlatsam işte böyle seni sana

Hep dinlesem hep dinlesem 

Uyanıp başın düşse yanıma

Sokulsan buhur buhur koluma

Sen uyusan 

Ve 

Ben hiç uyanmasam....




Beste : Artaki Candan
Güfte : Mustafa Nâfiz Irmak
Makam : Nihavend

Koklasam saçlarını bu gece tâ fecre kadar Acı duysam gözünün rengine dalsam da senin Kanatır rûhumu mâzîde kalan hâtırâlar Doyamam ömrüme ben kalbini çalsam da senin.


Hiç yorum yok: