Cuma, Temmuz 14, 2023

Yıldızlar Rıhtımında


Uzaktaki bir güneşin altında 

Parlayan bir yıldız ki;

Hiç sönmeyen

Güneşi bile yakan

Bir ışıltılı gece..

O sessiz bakış

Orada biliyorum 

Söyleyemiyorum..

Demir attığın her yerin çırpıntısı kalbim

O mavi gök

O yeşil deniz

O sâri sarı

Forsa yüreğim o limandan o limana

Ve hepsinden habersiz

O parıldayan yıldız..

Oysa her halini bilirdim

Kendi kendine konuşmaların 

Dalıp giden gözlerin

Dudaklarındaki keskin tebessüm

Biliyordum görmeyeceğimi bir gün..

Öylesine ezberledim o sebepten her hâlini,

O sebepten böyleyim,

Park etmiş boş arabalar gibi

Beklerim..

Gelmesen de

Bilmesen de

Modelim hep aynı

Eskimeden seni severim..

Şimdi fırdöndüde hepsini al gelse de

Sadece seni severim.




Söz - Müzik: Aydilge 

Yalnız değilsin, yalnız değilsin 
Yüzüme baksan fark edersin 
Yalnız değilsin, yalnız değilsin 
Sesimi duysan hissedersin 
Yalnızlar yalanlar mı söyler? 
Canım hiç acımaz mı derler? 
Yüreğim yüreğini deler.. 
Sendeki yaralara merhemim yoksa 
Yalvarırım beni bir duyumsa! 
Yalnız değilsin, yalnız değilsin 
Yüzüme baksan fark edersin 
Yalnız değilsin, yalnız değilsin 
Elimi tutsan hissedersin 
Yalnızlar yalanlar mı söyler? 
Canım hiç acımaz mı derler? 
Yüreğim yüreğini deler.. 
Sendeki yaralara merhemim yoksa 
Yalvarırım beni bir duyumsa!

Hiç yorum yok: