Pazar, Temmuz 02, 2023

Düş-ünsüz


Ne geç ne de erken var sevdada

Aynı güneş doğuyorsa üstümüze

Aynı bulutlar geçmese de  üzerimizden

Aynı gökyüzünün mavisini paylaşıyorsak

Yediğimiz içtiğimiz aynı olmasa da 

Doyuyorsa karnımız bir şekilde

Uzandığımızda yoksak birbirimizin yanında 

Daha da fenası başkaları varsa 

Ve hala seviyorsak böyle delice

Ve söyleyemiyorsak üstelik daha delice

Bütün yanlışları götüren o tek doğru

Sevmek sadece içimizdeyse

Ne geç ne de erken sevdada.

Kalbin saati

Zamansız

Sessiz

Ne saniye var ne gün ne hafta

Bir ömür atar kimse duymadan.

Damardaki kandan bile gizleyip kendini

Akar kendi cennetine doğru

Şarkısız şiirsiz günahı kendi boynuna

Günler bitecek elbet

Geriye hiçbir iz kalmayacak

Sonsuzluğun içinde bir sonsuz sevda

Belki bir köşede bizi bekleyecek. 

Ne geç ne de erken var sevdalarda

Bunu zaman bile silmeyecek. 



Feridun Düzağaç - Alev Alev

Alev alev yanıyorum Buzlarım çözülüyor aşka Gardım düşüyor, tutamıyorum Korkuyorum bakışların çarpınca bana Alev alev yanıyorum Buzlarım çözülüyor aşka Gardım düşüyor, tutamıyorum Korkuyorum bakışların çarpınca bana Birbirimize birkaç aşk kadar geç kalmış olmasaydık Hep yanlış gidenlerin ardından yorulmasaydık Alev alev yandığım doğru Küllerinden doğar mıyım sana doğru Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim Sendeyim Al beni Ne yaparsan yap Al beni Ne yaparsan yap Sen ışığını arayan güzel günebakan Ben tozuna dumanına hasret bir enkaz Alev alev yandığım doğru Küllerinden doğar mıyım sana doğru Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim Sendeyim Al beni Ne yaparsan yap Alev alev yandığım doğru Küllerinden doğar mıyım sana doğru Kendimi arıyorken olmaktan korktuğum yerdeyim Sendeyim Al beni Ne yaparsan yap.


Hiç yorum yok: