Cuma, Haziran 20, 2014

Varlık ise Yokluk

Var mıdır beni seven?
Ne fark eder ki; ben bilmedikten sonra?
Boşver zaten çok da önemli değil...!
Güneş hergün doğuyor hergün batıyor, ay, yıldızlar, gel git olayı falan....bunlar hep oluyor...milyonlarca yıldır...
Eee ben zaten yaşayacağım şurada?  bir kaç sene...ne değişecek benim var olmamla olmamam arasında geçen sürede?
Ne olacak yani? ne bekliyorum?
Buluş mu yapacağım insanlara be?
İz bırakmak falan var ya..bunların hepsi palavra sakın inanma...
Şimdi çık sokağa Itri'yi sor...küfürü yersin... Fikret Mualla de, tarlabaşında orospu kadar değeri yok...
Orospu deyip geçme haaaa.ismine bakıp aşağılama, o başka...
Ama bu da Fikret Mualla hemşire, boru değil..
Neyse işte...aklına gelen tanınmış birisini sor, ne kadar kalıcı falan anla...hepsi hikaye..
Yaşadığın kadar varsın usta...Dünyanın en iyi filmini çeksen ne gam?
"Ah bir dikili ağacım yok"....Olmasın ulan...sen kimsin? Senin ağacın olsa ne olur?
"Hanlar hamamlarım yok be yav"...Ulan deyyus hanın hamamın senle mi gelecek..?
Velhasıl usta....yaşamak boşuna demiyorum elbet de......İmtihan falan dersen bu hayat hadi gene tozutmaz yırtarsın belki paçayı amma....çok da heveskar olma be gene de....
Bak sana söyleyeyim..şurada tırmalasan 50 sene daha yaşarsın...o da alçak sürünme...değer mi be?

Var mıdır ulan beni seven? Bana ne be? Benim haberim olmadıktan sonra...
Olsa da ayrı konu ya...
Ben sevmiştim bir zamanlar herkes gibi..."sokaktaki çocuk bile seviyor ben mi sevmeyeceğim" diye...
Ama var ya usta ...birşey söyleyeyim mi sana? Bunların hepsi jüpiterde olsa, belki de gülerdik kendimize...Lakin dünyadayız....

Günah-sevap terazisi tutuyor birileri ellerinde...Kimi Ahuramazda olmuş kimi Anguramanyu....Kes kafasını allahuekber ... salla bi atom isa mesih seni korusun at bi napalm musa bizi seçti... İyi de usta bizim suçumuz ne ?
Şimdi... sevmek denilen illet sevilmekle başlar... Güneşi görmeden "hah ulan bu da iyiymiş böyle pırıltılı falan" diyemezsin çünkü..
O zaman sana soru?  Bak şimdi.. doğuştan körler nasıl rüya görür? Hiçbir cismi bilmiyorlar ki?
Aha işte görmeden de görebilmek, sevilmeden de sevebilmek marifettir esas usta....

Fazla tıraş cildi bozar.. ama artık yeni cilt ürünler var tahrişi azaltıyor...Yeni sevgiler de öyle, tahriş etmiyor fazla ..Bakıyorum bir gün biriyle, ertesi gün başkasıyla? Ulan aşk acısının bile içine ettiniz....

Gene de yeni nesile kızmam...Bu yazdıklarım ihtiyar gürültüsü bir bakıma....Muhallebici mi kaldı ulan?
Elini tutmak mı kaldı..Şimdi prezervatifi kız seçiyor... "ayy şikerimm bu tırtıklısı tahriş ediyor" diyor...Olsun bak seçme ve seçilme hakkı var...Hakka gel on dakika düşün !

İyi pekiyi de kardeşim...Beni kim seviyor?

Ulan aptal... ulan kademsiz..... seni kim ne yapsın? Seni kim sevsin? Sen git sinema kapısında bilet kes...Be gerizekalı sanıyor musun ki o filmi yüz kere de seyretsen ancelina coli sana verecek. vermeeeeeeez.....Ama gidiyor işte aynı filme otuz kere öküz..Otuz kere öküz 61 çünkü...

Bazen Orhan Veli'ye kızıyorum bazen Sait Faik'e eh be abiler...ikiniz de aynı zamanda niye yaşadınız?...Biriniz gelseydi hiç değilse bugüne, bizi bu hayvanoğluhayvan, kendine yazar diyen, şair diyen dangalaklara bırakmazdınız...Sizi sevenlere yapılır mı be usta ?

Konuya dön hemen.....
Var mıdır ulan beni seven...?
Şu yem attığım kuşların, şu sevdiğim köpeklerin, şu canına yandığımın kedilerin arasında...İnsanlardan geçtim usta...Şu karıncalar arasında var mıdır ulan beni seven....?



Hiç yorum yok: