Cuma, Aralık 10, 2021

5.tekil şahıs

 

o kadar çok seviyorum ki seni

Seni tanrı saklasın

senin bütün belaların benimle !

O kadar çok seviyorum ki seni,

3. şahsın şiiri yanında hiç kalır..

sustum bulutlar geçti,

saatler ve anlar

bir sen anlamadın

ya da.... tecahül-i arif..!

sessiz kaldım olmadı

söylesem kifayet etmedi..

 yettiremedim..

biraz sonra şafak sökecek,

Hamleti'in horozu ötecek

Ve sen bir az sonra,

İnkar edeceksin herşeyi

olsun et be..

sensiz de sabah olur

güneş doğar

hatta batar

ama sensiz..

bilmediğin sensizlikle

mutlu yaşa şimdibı bensiz 

ben kimim ki?

sensiz?

Sus biliyorum herşeyi

kara delikler yutar güneşi

tanrı evrenle barbut oynamaz

tutma ellerimi tamam

yanaşma

tarabya koyunda binbir taverna

adın yok, sen yokdun

ama sen

yalnız sen vardın.

yağmur ıslatmış kara sokakları

gece yeni camii önünde

kimse yokken

sen düştün aklıma

sen ve yıldızlı çehren.

ıslanmak kolay

sensizlikle

gel de sana sor...

içim dışım sen

gözümün nuru...

yeri değil

ama yine de...

seni çok...

tamam sustum. 

Sus.. söylemem




Zülfü Livaneli

"Sus Söyleme"




Hiç yorum yok: