Pazartesi, Kasım 15, 2021

Benli sen




Her şey geçer

Sen geçmezsin

Eflâtun yıldızlar yanıp söner sözlerinde

Özlenen bir vapur düdüğü duyulur bazen

Ah bir sis olsa içimde

Duysam uzaktan.

Herkes ayrı sen

Hiçbiri sen değil

Kiminin gözleri sen

Kiminin saçları

Kiminin dudağı sen

Kiminin kaşları

Herşeyi sen olan bir sen varsın

Kimsenin seni sen gibi değil.

Ne uzaktan ne yakından

Avuntudur özlemin adı

Bir parmak bal

Ateşiyle yakan.

O olsun istersin o olmayan herkes

Tutmaz yerini güneşin mumun ateşi

O olsun istersin

Hiç değilse bir gülsün

El de olsa

Hep olsun istersin

Hiçbiri yerini tutmaz sesinin

Duymak istersin

Görmek istersin

Rüyalar yetmez

Düşlere ellerim yetmez.

Sen aynada gördüğüm akis

Bir bilsen böyle sevdiğimi

Ben olmak istersin.





Dün gece mehtâba dalıp hep seni andım

Öyle bir ân geldi ki mehtâp seni sandım

Sevgili rüyâna mı aldın beni bir dem Öyle bir ân geldi ki mehtâp seni sandım

Beste: Semahât Özdenses Güfte: Mahmut Nedim Güntel Makâm : Hüzzâm

Hiç yorum yok: