Cumartesi, Ekim 30, 2021

Öz-den


Ellerin şimdi benden çok uzaklarda..

Kalpler düşerek kırılmaz sırça saraylarda

Bir ayrılık şarkısı çalar eski plaklarda.

Göçmen kuşlar bile dönmeyecek bu sene

Götür hadi, beni de götür gittiğin o yere

Yolculuk vakti gelip çıkınca sefere

Sen de benim gibi gülersin kadere.

Son yaprak düştü daldan

O son kuş uçtu

Solmaz denilen nice gonca gül soldu

Hani bu kış da kalacaktın n'oldu?

Sevdiklerin bakakaldı ardından

Boynu bükük o dallar durmadan seni sordu.

Hiç ses yok şimdi gezdiğin o yollarda

Kuşlar mahsun çiçek solgun boş sokaklarda

Bilmem ne haberler var bilinmez diyarlarda

Suskun saatler durmuş yaslı duvarlarda.

Gözlerin yok artık beni görecek

Ellerin yok artık beni sevecek

Nefesin yok artık bana verecek

Bir ben varım senden çok

Seni sevecek.





Edip Akbayram- Darmadağın



 

Hiç yorum yok: