Salı, Ekim 14, 2014

Ne-den?

Neden?
Neden sevmiyorsun ?
Sevilmeye çok ihtiyacımız varken,
Sevmeye belki de...Neden ulan?
Bu kadar zor mu?
Parasızlık sevgisizlikten daha mı zor ulan sevgili?

Sensizlik şurubu akıyor damarlarımdan.
Pis bir şarap kokusu gibi şu meyhanenin esrik ahşap masasına dökülmüş, masa emmiş, rakıyı, şarabı,zehir zıkkımı...
Kopya yazılan lise sırası gibi haramı emmiş zevkle..
Masalar sarhoş ulan ben değilim..Dört ayaklıyken sallanıyor deyyuslar ben iki ayaklı eşşek bile daha iyiyim.

Sus şimdi böyle aferin...dinle...okurken dinler insan bir tek...anlıyorsa yazılanları.
Modası geçmiş yönetmenler gibi ben ne filmler çektim senin bu filmini haydi haydi çekerim der..Aklı ankoşta ama dijitali bilmiyor zağar..

Sus şimdi böyle dinle aferin...bir tek okurken dinler insan...bela okurken...kendini dinler..
su şişesi susamaz gibi ya öyle işte...kendini duyamaz..

Dinle böyle evet konuşmadan belki içinden küfürü basıp ama duyuramadan...
Ellerin var mı senin..? Ben hiç tutmadım...Görmedim de..uzun zaman oldu...parmaklarını saçlarının arasına sokup havalandırıyor musun? belki yapıyorsundur..yap ulan helal olsun...

Kaç kere aynaya bakar ki insan hayatı boyunca...varsa tabii aynası...kol saati gibidir ayna gerekli değildir ama bok varmış gibi bakarsın..Bol demek de gereksizdi burada ama..dendi işte...bak şimdi aynalara...sus sonra...sevmiyorum ben kimseyi şimdi...yarim yok yarımı aldı kaçtı köfte ekmek gibi...yarımsız adam yarınsız adamdır oğlum... Kızım sen de öylesin. 

Hep zengin doktor beklersin belki dentist falan...sökerler ağzından dişini birgün sen hala beklersin..
Oysa para da biter birgün sevgi gibi, yerine saygıyı da koyamazsın o zaman. 
Tapın şimdi benjamin franklin'e uçurtmada anahtar olursun eninde sonunda çarpılırsın...
Yeşil kutsaldır....tapın...

Birgün biter günler...hiç ummadığın anda hem de..tam da verirken ölmek mesela...senden büyük allah var abla....

Bu pis sözlerimi unutma! bunlar yaralar belki seni ama nefes almak gibi gerçektir...Sevmek gibidir yalandır...

Bütün kalemler de biter bir gün ömür gibi...Tükenmez denilenler hep tükenir...sevmez denenler sever, aşkmaz denenler aşkar...köy çeşmeleri tıkanmaz çünkü herkesin çıkarı vardır. Çıkar varsa girilmez...

Neden sevmiyoruz birbirimizi? 
Sen bir düşün bunu..Belki seven vardır birbirimizin içinde birisi...
Bazen sokağa kimse çıkmaz...çünkü herkes uyuyordur...işte o zaman çıkarsan görürüsün ancak gerçeği...bir tek ben dolanırım içinde çünkü...
Git uyu şimdi gamsız yastıkla...
Bütün geceler bedava.

Hiç yorum yok: